Kariéra

Voľné pracovné pozície

 

Job description, responsibilities and duties

- Integrating and arbitrating customer demand (call offs, and Forecasts).
- Managing critical situation to avoid customer line down at minimum premium freight costs.
- LISTEN TO VOICE OF CUSTOMER: Respect customer procedures and by working with customer logistics performance data to make sure correct performance reporting.
- Anticipate and escalate exceptional events such as for example strikes to minimize effects on U-Shin operations and costs.
- Support service rate performance at right level and ensure regular monitoring of it toward 100% customer satisfaction.
- Proactively build strong customer relationships.
- Prepare data for MPS planning (demand arbitration).
- Support internal flows’ optimization by using daily planning tools to meet customer demand and respect the stock strategy (logistics box, sequencer, launcher).
- Organize shipments to customer on time and in right quantity (using visual management tools, where applicable).

Personality requirements and skills

- fluent English language is mandatory,
- French or German language as a second language,
- knowledge of SAP is an advantage.

Information about the position 

- contract type: full-time
gross monthly wage: from 1200,- € (depending on experience) 
- start date: ASAP.

Job description, responsibilities and duties

- Management of Non Production (General Expenses and Investments) purchase of the site in order to get best QCD level, with respect to the group purchasing strategy.
- Coordinates and supports the Indirect Purchasing activities and budget achievement.
- Solves potential disputes with suppliers (with help of Purchasing Manager if necessary).
- Launches request for tenders.
- Applies Group Contracts in cooperation with Segment Leader.
- Promotes potential suppliers to other sites and support their validation by Purchasing Managers relevant Commodity Coordination.
- Builds and optimizes the panel of suppliers according to group/ national strategy and site needs.

Personality requirements and skills

- fluent English is mandatory, Hungarian is an advantage,
- 2 years experience on similar position (experience in Automotive industry is preferred but not a must),
- good communication and negotiation skills,
- ability to travel.

Information about the position 

- contract type: full-time
- gross monthly wage: from 1300,- € (depending on experience) 
- start date: ASAP.
 
 
 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zabezpečuje, aby boli štandardy výrobného systému známe a dodržiavané.
- Schvaľuje umiestnenie prichadzajúcich projektov vo výrobnej hale a spravuje layout (zodpovedá za aktualizáciu pri každom relayoute).
- Implementuje štandardy spoločnosti prostredníctvom zavedenia základov výrobného systému: zoning, 5S, QCD, základov auto kvality, pracovných inštrukcií, rešpektovanie výrobku & kaizen (tréning zamestnancov, sledovanie akčných plánov, implementácia procedúr).
- Vedie VSA analýzy minimálne 2x ročne a definuje aktivity po ukončení VSA
- Zlepšuje kvalitu výroby a efektivitu uplatňovaním nástrojov výrobného systému ako sú workshopy Hoshin, Kaizen, Muda, SRP, SMED,TPM a zavádzaním systému „ťahového toku”.
- Stanovuje nové rozmiestnenie komponentov vo výrobnej hale a definuje hladiny Min/Max komponentov.
- Optimalizuje systém efektívneho zásobovania výrobných liniek prostredníctvom linefeeder-ov.
- Spravuje Layout výrobnej haly.
- Implementuje elektronizáciu dát.
 
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je aspoň dvojročná prax vo výrobnej spoločnosti (ideálne automotive sektor),
- znalosť konceptu štíhlej výroby, metód a nástrojov zlepšovania, 5S,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Informácie o pracovnej pozícii
- druh pracovného pomeru: plný uväzok
- mzdové podmienky (brutto): od 1300,- € 
- termín nástupu: ASAP
 

Napíšte nám